martes, 10 de enero de 2017

Valorem el llibre que hem llegit (6è)

Exemple de presentació i recomanació d’un llibre que hem llegit: 👀
Aquest és el llibre que m’ha agradat.
  • A la coberta hi ha:
    • −  el títol...
    • −  l’autor és (home, dona...) i es diu ...
    • −  les imatges són dibuixos, fotos... 

  • El llibre és: d’aventures, d’un viatge, de misteri... 
  • Els personatge principal és un/a... Li agrada.....
    És un personatge:

    • −  real perquè fa coses que les podem fer tothom.
    • −  imaginari perquè fa coses que no les fa ningú.
  • Altres personatges de la història són... 
  • El personatge que més m’ha agradat és...
  • La història:
    • −  Comença ...
    • −  Passa a... Acaba...

  • El llibre m’ha agradat perquè....
    • −  la part que més m’ ha agradat és...
    • −  i la part que menys m’ha agradat és...
    • −  aquests llibre s’assembla/no s’assembla a un altre que vaig llegir...
    • −  he llegit altres llibres com aquest en què el protagonista.....
    • −  aquest llibre m’ha recordat...
  • La recomanació:
    Penso que és un llibre que heu de llegir tots els que us agraden les històries de misteri, d’aventures... perquè ...


No hay comentarios:

Publicar un comentario